Zaterdag 18 mei 2019 ‘Gardenista”

Een heel nieuw groenevenement dat belooft Gardenista te worden. In de zomer van 2017 werden de eerste plannen gesmeed voor een echt groen tuinevenement. Van 15 tot en met 19 mei 2019 wordt het landgoed Ophemert de plek waar je alles kunt vinden omtrent groen en groenbeleving. “Gardenista” is een tuinbeurs. Een tuinevenement. Maar tegelijk ook veel meer dan dat. Het is een bijzondere samensmelting van de groene wereld met amusement en gastronomie. Naast groenexperts, heerlijke gastronomie onder andere uit de eigen moestuin, bloemschikkunst en amusement is het een plek waar je inspiratie kunt opdoen voor je eigen tuin en advies kunt inwinnen over een eigen tuinontwerp of tuinvraag.

Groei & Bloei De Langstraat verzorgt op zaterdag 18 mei 2019 een excursie per bus naar Gardenista,  compleet met entree, koffie/thee met iets lekkers erbij en een verrassingslunch. Een hele dag lang genieten van groen en bloemen.

Excursie per bus, vertrek 9.30 uur vanuit Waalwijk. We verwachten om 17.30 uur weer terug te zijn. Inclusief busvervoer, entree Gardenista en koffie/thee met gebak. De deelnemers zijn vrij om zelf hun lunch te regelen.

Kosten voor Groei & Bloei leden € 30,--  , niet leden betalen € 33,--

Je kunt online inschrijven via het formulier op de website of per mail naar excursies(at)hotmail.com.