BLOEMSCHIKKEN NAJAAR 2020

Groei en Bloei de Langstraat verzorgt in het najaar 2020 voor drie verschillende groepen  bloemschiklessen.

De lessen worden gegeven door onze enthousiaste docente Yvonne Zwinkels  en Leo van den Hoven.

De cursussen worden gegeven in de Elshof, Theodorus Rijkenstraat 10A te Elshout.

Groep Enthousiast  o.l.v. Yvonne Zwinkels

Groep 1: op donderdag 29 oktober, 19 november, 10 december

Groep 2: op donderdag 15 oktober, 5 november, 26 november

Deze cursus is geschikt voor een beginnende bloemschikker. De docent zorgt voor de materialen.

Het cursusgeld bedraagt € 20,00 voor leden per les en € 22,50 voor niet leden per les.

Cursustijd is van 20.00 uur tot 22.00 uur

Groep Creatief  o.l.v. Yvonne Zwinkels op donderdag:17 september, 15 oktober, 5 november,  19 november , 17 december.

Deze cursus is geschikt voor een iets wat gevorderde bloemschikkker.

De cursist neemt zelf de materialen mee.

De vergoeding voor deze cursus bedraagt € 37,50 voor leden en € 45,00 voor niet leden.

Cursustijd is van 14.00 uur tot ongeveer 16.00 uur

Groep Bijzonder: o.l.v. Leo van Hoven op donderdag 1 oktober, 22 oktober, 12 november, 3 december, 17 december

Bij deze cursus komen moeilijkere  technieken aan bod die echt een uitdaging vormen.

Een leerzame cursus voor de vergevorderde bloemschikker.

De vergoeding voor deze cursus bedraagt € 37,50 voor leden en € 45,00 voor niet-leden

Cursustijd is van 20.00 uur tot 22.00 uur.

De bloemschikgroepen bestaan uit 10 tot 12 personen. De cursus kan doorgang vinden bij voldoende deelname. Het is de bedoeling dat u bloemen, groen en ondergrond voor de lessen zelf verzorgt met uitzondering van de beginners groep.

Groei & Bloei zorgt voor het hulpmateriaal zoals steekschuim en binddraad.

Informatie vragen is mogelijk bij Yvonne Zwinkels per email: ymzwinkels(at)gmail.com of telefonisch nr : 0416-695140.

Ongeveer 1 week voor aanvang van de cursus krijgt u bericht met alle gegevens over de cursus en de benodigdheden voor de eerste les.

U kunt zich niet meer opgeven want de lessen zitten vol.