Donderdagavond 30 juni 2022 om 19:00uur….De Vlierbosschen in Prinsenbeek

Op 30 juni brengen we een bezoek aan de Vlierbosschen, een privétuin in Prinsenbeek. Eigenaren zijn Wim Koolhof en Marij Koolhof-Hinkema. Vóór de 200 jaar oude boerderij is een formele tuin aangelegd. Aan de zijkant is de kruidentuin waar 100 jaar oude wilgen staan. Verder is er een " roze" en een "gele" tuin. Er is een hoogstam boomgaard en een moestuin in het weiland. Oppervlakte: 6.000 m2.

We verzamelen bij de poort van het adres. Daar kunt u de bijdrage contant betalen aan Lies van Bladel. Daarna worden we ontvangen met een welkomstwoord. Er zal ook koffie/thee met iets lekkers gegeven worden.

Graag op tijd. We gaan om 19:00 uur naar binnen. Bij de boerderij is voldoende parkeergelegenheid.

Excursie met eigen vervoer. Adres van de tuin is Zanddreef 4 in Prinsenbeek.

Kosten voor Groei & Bloei leden € 4  , niet leden betalen € 6.

Deze excursie wordt georganiseerd door Lies van Bladel. Je kunt je inschrijven per mail naar lies.van.bladel@outlook.com of bellen naar 06 12328616.

Aanmelden is verplicht. Doe je dat niet dan worden de eigenaren “overvallen” en voor hen en jou is het wel zo leuk om voldoende versnapering in huis te hebben.