Basiscursus Tuinieren bij Groei & Bloei De Langstraat.

Voor wie altijd al wat meer wil weten over tuinieren en hoe je meer plezier kunt halen uit de eigen tuin, maar niet goed raad weet met het stukje grond bij zijn of haar huis is er nu de Basiscursus Tuinieren bij Groei & Bloei De Langstraat. Tijdens deze korte cursus leer je meer over een van de leukste hobby’s die er is, bij Groei & Bloei, dé vereniging voor iedereen die van tuinen en bloemen houdt. Diverse onderwerpen komen tijdens deze cursus aan de orde en uiteraard is er alle ruimte voor de deelnemers om vragen te stellen over tuinieren en de problemen waar je zo al tegen aan kunt lopen in je tuin.

De Basiscursus Tuinieren wordt gegeven door Wilma de Munnik. Zij is al een flink aantal jaren werkzaam als tuinarchitecte en daarnaast actief als bestuurslid bij Groei & Bloei De Langstraat. Wilma de Munnik kan je als geen ander op een begrijpelijke en eenvoudige manier de fijne kneepjes van het tuinieren uitleggen.

Elke cursist ontvangt een informatiemapje met de behandelde onderwerpen als naslagwerk. Tevens ontvang je aan het einde van de cursus een jaarkalender, “Wat te doen in de tuin”, met alle werkjes die gedurende het jaar kunnen en soms moeten worden gedaan in de tuin. Handig om die bij de hand te hebben in je tuinschuur.

Cursusdata: Maandag 4 oktober, maandag 18 oktober en maandag 8 november 2021, telkens van 19.30 tot ca. 21.30 uur.

Locatie: Waalwijk of direct omliggende plaatsen.

Kosten:  voor drie lesavonden bedragen € 40,--, voor wie lid is van Groei & Bloei geldt de gereduceerde ledenprijs van € 35,--. Een kopje koffie/thee wordt verzorgd door Groei & Bloei.

Aanmelden voor de Basiscursus Tuinieren kan via het Inschrijfformulier of per mail naar info(at)delangstraat.groei.nl.

Na aanmelding ontvang je nadere informatie over de cursus en een betaalverzoek.