Zaterdag 17 juni 2023 Plantenfestijn Groei & Bloei De Langstraat

Ons plantenfestijn is weer in aantocht en staat gepland op zaterdag 17 juni 2023.

Als vanouds bieden we een kleinschalig festijn waar je terecht kunt voor een enorm aanbod aan leuke vaste planten, struiken en (fruit)bomen. Maar ook bijzondere éénjarigen, agapanthussen en dahlia’s. Veel plantjes zijn opgekweekt door leden van Groei & Bloei De Langstraat, de vereniging voor mensen met groene vingers. Maar er is ook aanbod van professionele kwekers.

Traditiegetrouw houden we dit festijn bij kwekerij Struijk, Nieuwevaart 62 in Sprang-Capelle van 10.00 tot 16.00 uur. Een greep uit de standhouders die zullen komen: Groei en Bloei De Langstraat Moonen kwekerijen uit Loon op Zand Erwin Struijk met tuinontwerpen Evelien Mank-IJpelaar, fotograaf Loon op Zand Nelleke Haverhals uit Sprang Capelle met aquareltekeningen Het theelepeltje uit Veen met thee en aanverwante, gezellige spulletjes Zuster Evie uit Waspik met o.a.. flessen gevuld met diverse kruiden

Mochten jullie nog leuke stands kennen die onze dag kunnen opleuken horen we het graag. Als er nog mensen als vrijwilliger willen meehelpen is dat ook altijd welkom natuurlijk. In dit geval graag een mailtje naar onderstaand mailadres. Natuurlijk wordt de innerlijke mens niet vergeten en zorgen we voor o.a. koffie, thee en fris met gebak tegen een nog schappelijke prijs. Bij de entree krijgt iedereen een gratis plantje.

We hopen dat jullie dit uitgebreide aanbod komen bezoeken en we zien jullie allen graag in de gezellige tuin van de fa. Struijk op zaterdag 17 juni 2023. Tot dan; Team Plantenfestijn Groei en Bloei, Afdeling De Langstraat Sjan van Rooij, Wilma de Munnik, Gerda Kerdel en Gonny Jolivet

Info over de vereniging is te vinden op https://www.delangstraat.groei.nl/home

Mailadres: plantenfestijn(at)delangstraat.groei.nl.