Avondexcursie met eigen vervoer Dinsdag 27 juni 2023 om 19:00 uur - De Beukenhof in Sleeuwijk

We zijn deze avond welkom bij Cees en Jeannette Zeelenberg. Rond een ruim 100 jaar oud huis is de bijzondere, evenwichtige tuin aangelegd. De basisstructuur (2006) is een ontwerp van Willem van den Brink (van de Brielaard in Barneveld). Strakke hagen omsluiten de weelderige borders in vele kleuren groen en geven de tuin structuur.  Over een prieel groeit een Wisteria in combinatie met klimrozen. Naast de grote collectie rozen en vaste planten, kunt u er meer dan tweehonderd soorten Hosta’s bewonderen . In het tuinhuis wordt koffie en thee geschonken.

Wij verzamelen bij de ingang van het adres. Daar kunt u de bijdrage contant betalen aan Ton. Daarna worden we ontvangen met een welkomstwoord en een verhaaltje hoe het allemaal zo is gekomen. Er zal ook koffie/thee met cake gegeven worden.

Graag op tijd. We gaan om 19:00 uur naar binnen. Bij de tuin is voldoende parkeergelegenheid.

Excursie met eigen vervoer. Het adres is Rijksstraatweg 59 in Sleeuwijk (4254  XB)

Kosten voor Groei & Bloei leden € 5,00, niet leden betalen € 6,00.

Deze excursie wordt georganiseerd door Ton Janssen . Je kunt je inschrijven per mail  agm.janssen53(at)gmail.com  of bellen naar 0622434933.

Het is niet de bedoeling om op eigen houtje zonder je aan te melden naar het adres te gaan. De eigenaren worden dan “overvallen” en voor hen is het wel zo leuk om voldoende versnapering in huis te hebben.