EEN BEDANKJE VOOR ONZE VRIJWILLIGERS BINNEN DE VERENIGING

Het bestuur organiseert vele activiteiten voor de leden. Dat is allemaal vrijwilligerswerk en dat doen we graag. Maar er zijn ook zaken die kun je niet als bestuur alleen. We zijn dan ook blij dat een vaste groep leden zich als vrijwilligers heeft aangemeld. En mede door hun inzet kan de vereniging bijvoorbeeld een Plantenfestijn of excursies organiseren.

Als deze mensen zijn wij erg dankbaar. Traditiegetrouw houden we dan elk jaar op een middag een paar uurtjes een bedankmoment voor alle vrijwilligers. Ondanks dat iedereen met plezier zich inzet voor de vereniging wordt dit bedankje met een drankje en een hapje erg op prijs gesteld.

En als je je geroepen voelt om ook een bijdrage als vrijwilliger te leveren dan stuur je gewoon een mailtje naar ons mailadres info(at)delangstraat.groei.nl