Paas workshop op woensdag 13 maart 2024

Heb je ook zin om een mooi werkstuk te maken? Het wordt een voorjaarsschikking en als je het leuk vindt om er een Paas-werkstuk van te maken, dan zijn de eieren en veren ook aanwezig! Deze schikking kun je maken op woensdag 13 maart a.s. De materialen die in deze schikking worden gebruikt, kunnen iets afwijken i.v.m. de beschikbaarheid.

De avond vindt plaats in het buurthuis Bloemenoord, Bloemenoordplein 3 te Waalwijk. De avond start om 20.00 uur, de zaal is om 19.45 open. De kosten zijn € 20,00 voor leden en € 22,50 voor niet-leden van Groei en Bloei. De inschrijving is definitief bij betaling van het verschuldigde bedrag. Hierover krijgt u een aparte mail.

Je kunt je via het email-adres ymzwinkels(at)gmail.com opgeven voor deze gezellige avond.