Plantenfestijn 17 juni 2023

Het beloofde een mooie dag te worden, heerlijk zonnig weer, heel veel plantjes, heerlijke taarten en enthousiaste standhouders.

En het werd een fantastische dag! Het terrein bij de familie Struijk zag er mooi uit, de standhouders hadden mooie, ruime plekken en er was genoeg te zien en te doen. Veel planten, die waren opgekweekt door de leden, zijn verkocht. Voor tien uur stonden de eerste bezoekers al aan de poort waar ze enthousiast werden ontvangen door Siem van Dijk.
In een heel relaxte sfeer liepen de bezoekers over het terrein om hun tassen te vullen met planten en plantjes, honing, thee en nog veel andere zaken die verkocht werden. Het was goed toeven in het restaurant of op het terras waar de dames van de catering goede zaken deden. Dit was zeker te danken aan de overheerlijke taarten die er waren gebakken.
Wat een genot om te zien dat er zoveel enthousiaste reacties waren van bezoekers, standhouders maar zeker ook van alle vrijwilligers die meegeholpen hebben dit festijn tot een succes te maken. Voor iedereen een super mooie dag en een succesvol plantenfestijn.