Zaterdag 20 augustus 2022…Floriade

Een keer in de 10 jaar is er de Floriade deze keer in Almere. Het thema is deze keer: groene oplossingen om steden leuker, mooier en duurzamer te maken. Er valt van alles te zien ruiken en proeven. Meer informatie vind u op www.floriade.com  We gaan gezamenlijk met de bus naar Almere. Nadat je van ons de kaartjes hebt gekregen kun je de gehele dag op eigen gelegenheid de Floriade bezoeken.

Let op: aanmelden kan tot uiterlijk 4 augustus !!!    Vanwege de reservering van de bus en het bestellen van kaarten bij de Floriade moeten we deze datum stellen.

Op de Floriade kun je eten en drinken kopen. Let er wel op dat we rond etenstijd weer vertrekken naar Waalwijk. Zorg dat je altijd wat te eten en te drinken hebt in de bus.

Excursie per bus, vertrek 8.30 uur vanuit Waalwijk (parkeerplaats bij Piet Klerkx). We vertrekken weer om 17:00 uur bij de Floriade en verwachten dan om circa 19:00 uur terug te zijn in Waalwijk.

Kosten voor Groei & Bloei leden € 52,--  , niet leden betalen € 57,--  Inclusief busvervoer en entree en 1 rit met de kabelbaan.

Je dient dit bedrag vooraf over te maken op onze rekening NL33RABO0334234204 t.n.v. Groei&Bloei De Langstraat onder vermelding van “Excursie Floriade ”

Deze excursie wordt georganiseerd door Ton Janssen en Lies van Bladel. Je kunt je inschrijven per mail naar agm.janssen53@gmail.com  of bellen naar 06-22434933 (Ton) of 06-1238616 (Lies).