Zaterdag 6 augustus 2022 Weer eens met Siem naar tuinen fietsen

Inmiddels is het 5 jaar geleden dat we de 12e editie fietsten rondom de Merwede vanaf Sleeuwijk. We gaan het nog eens doen, dit keer waarschijnlijk rondom Oss en Het Land van Maas en Waal. In deze 13e editie doorkruisen we dan de streek rond de Maas. De eerlijkheid gebiedt te vermelden dat organisatoren Riekie Struijk en Siem van Dijk, voorlopig alleen maar enkele ideeën en veel goed wil hebben. Ze moeten nog op pad, routes en tuinen zoeken, zo mogelijk fietshuur regelen, een fijn lunchadres etc, Het streven is een enthousiaste en sportieve groep met plm 30 deelnemers, waarmee we midden in het vaak rustige G&B zomerseizoen op 6 augustus 2022, weer die fijne zaterdagse fietstocht maken van plm 40 km, waarbij we onderweg in 3 tuinen of iets ‘ander groens’ kunnen genieten.

Op eigen gelegenheid rijden we met de fiets achterop naar een goede parkeerplaats, we zullen ook weer proberen om evt. huurfietsen te verzorgen.  Zorg dat je daar op tijd klaar bent, want we vertrekken als groep om 9.30 uur, terwijl we na een mooie fietsdag om plm 17.00 uur weer terug zullen zijn bij de auto’s. Dan hebben we ook nog een paar keer koffie/thee of fris gedronken en hebben we ook een heerlijke lunch kunnen genieten. De kosten van al dit genot zijn nog niet bekend.

Tenslotte : alle informatie hierboven is voorlopig, tuinen moeten nog worden afgesproken, etc. Dit houdt ook in dat het zomaar ergens anders kan gaan worden, we proberen de afstand met de auto te beperken tot max 50 km. Als je een huurfiets wilt, graag meteen opgeven.

Deze excursie wordt opnieuw gecommuniceerd naar de leden als het hele programma (route, kosten etc) klaar is. Maar u kunt de datum alvast noteren in je agenda.