EXCURSIE Zaterdag 13 mei 2023 …Tuinendagen van Beervelde

In het Park van Beervelde in België worden de Tuinendagen  gehouden. Er is van alles te beleven. Demonstraties van onder andere: oude ambachten, bloemschikken, aanleg van groenedaken, of composteren. Verder zijn er veel stands van kwekers, antiek, tuinbenodigheden en natuurlijk eten en drinken.

Het leek ons leuk om dit weer eens op te nemen in het excursieprogramma van dit jaar. Verdere informatie is ook te vinden op www.parkvanbeervelde.be

We gaan er gezamenlijk met de bus naar toe. Nadat je van ons de kaartjes hebt gekregen kun je de gehele dag op eigen gelegenheid rond lopen.

Let op: aanmelden kan tot uiterlijk 12 april !!!    Vanwege de reservering van de bus en het bestellen van kaarten moeten we deze datum stellen. Op de Tuinendagen  kun je eten en drinken kopen maar picknicken in het park is ook mogelijk. Let er wel op dat we rond etenstijd weer in Waalwijk zijn. Zorg dat je altijd wat te eten en te drinken hebt in de bus op heen of terugweg

Excursie per bus, vertrek 8.30 uur vanuit Waalwijk (parkeerplaats bij Piet Klerkx). We vertrekken weer om 16:00 uur bij Beervelde  en verwachten dan om circa 18:00 uur terug te zijn in Waalwijk.

Kosten voor Groei & Bloei leden € 33-  , niet leden betalen € 38,-- Inclusief busvervoer en entree Tuinendagen

Je dient dit bedrag vooraf over te maken op onze rekening NL33RABO0334234204 t.n.v. Groei&Bloei De Langstraat onder vermelding van “Excursie Beervelde”

Deze excursie wordt georganiseerd door Ton Janssen . Je kunt je inschrijven per mail naar   agm.janssen53(at)gmail.com  of bellen naar 06-22434933