Avondexcursie met eigen vervoer Dinsdagavond 25 juli om 19:00 uur de tuin "de Vijverberg" in Zevenbergschenhoek

Eigenaar Kees Vijverberg is al enkele jaren met pensioen en heeft als tuinder van zijn hobby z'n werk kunnen maken.  De tuin wordt door bezoekers omschreven als een oase van rust en een "snoeptuin" voor vogels en insecten.

We verzamelen bij de poort van het adres. Daar kunt u de bijdrage contact betalen aan Lies van Bladel. Daarna worden we ontvangen met een welkomstwoord. Er is ook koffie/thee. Graag op tijd. We gaan om 19:00 uur naar binnen.

Excursie met eigen vervoer. Adres van de tuin is Lange Dreef 1, Zevenbergschenhoek..

Kosten voor Groei & Bloei leden € 5,--  , niet leden betalen € 6,--

Deze excursie wordt georganiseerd door Lies van Bladel. Je kunt je inschrijven per mail naar lies.van.bladel@outlook.com of bellen naar . 06 12328616 .