Avondexcursie met eigen vervoer Dinsdagavond 22 augustus om 19:00 uur de tuin van Arianne Blonk in Hoge Zwaluwe

Arianne woont sinds 3015 in Hooge Zwaluwe. Zij maakt tuinontwerpen en  heeft een passie voor kleur. De reeds bestaande tuin is de laatste jaren grondig gerenoveerd. Er wordt ecologisch geruïneerd dus maakt ze gebruik van duurzame materialen  gebruikt eigen compost enz.

We verzamelen bij de poort van het adres. Daar kunt u de bijdrage contact betalen aan Lies van Bladel. Daarna worden we ontvangen met een welkomstwoord. Er is ook koffie/thee. Graag op tijd. We gaan om 19:00 uur naar binnen.

Excursie met eigen vervoer. Adres van de tuin is Raadhuisstraat 24a, Hooge Zwaluwe.

Kosten voor Groei & Bloei leden € 3,--  , niet leden betalen € 4,--

Deze excursie wordt georganiseerd door Lies van Bladel. Je kunt je inschrijven per mail naar lies.van.bladel@outlook.com of bellen naar . 06 12328616 .