Herfstworkshop

Is een hele cursus een beetje te veel van het goede voor je, maar lijkt het je wel leuk om eens een keer een mooi werkstuk te maken, dan is de herfstworkshop echt wel iets voor jou.

Een kant en klare houten frame wordt aangekleed met allerlei herfstige en meestal ook goed houdbare materialen. Alles wordt bij zo’n workshop voor je verzorgd, je hoeft zelf alleen een mesje en (snoei)schaar mee te brengen.

De workshop wordt verzorgd door onze bloemschikdocente Yvonne Zwinkels en wordt gegeven in Buurtcentrum Bloemenoord in Waalwijk.

Kosten: € 25,--, voor leden van Groei & Bloei geldt de speciale ledenprijs van €20,--.

Aanvang: 20.00 uur tot ca. 21.30 uur.

Locatie: Buurtcentrum Bloemenoord, Bloemenoordplein 3 in Waalwijk.

N.B. het werkstuk op deze foto is een voorbeeld, er gaan mogelijk andere herfstmaterialen verwerkt worden in het frame.