Zaterdag 30 april 2022…Keukenhof

Na twee jaar gesloten wegens corona is dit voorjaar de Keukenhof weer te bezoeken. Het leek ons leuk om dit weer eens op te nemen in het excursieprogramma van dit jaar.

We gaan gezamenlijk met de bus naar Lisse. Nadat je van ons de kaartjes hebt gekregen kun je de gehele dag op eigen gelegenheid de Keukenhof bezoeken.

Let op: aanmelden kan tot uiterlijk 13 april !!!

Excursie per bus, vertrek 8.30 uur vanuit Waalwijk (parkeerplaats bij Piet Klerkx). We vertrekken weer op 17:00 uur bij de Keukenhof en verwachten dan om circa 19:00 uur weer terug te zijn. Inclusief busvervoer en entree de Keukenhof.

Kosten voor Groei & Bloei leden € 37,--  , niet leden betalen € 42,--

Deze excursie wordt georganiseerd door Chris en Ine Freijse. Je kunt je inschrijven per mail naar:   cfreijse(at)gmail.com of bellen naar 0416-333759.