Avondexcursie met eigen vervoer Woensdagavond 7 juni 2023 om 19:00uur….Tuin Mariet Eskes in Drunen

Op 7 juni bezoeken we de tuin van Mariet Eskes te Drunen.al jaren is zij bezig geweest met  uitbreiding van de tuin. Zo werd een dennenbos omgevormd tot gazon met borders en na het overlijden van het laatste hert, het hele stuk toegevoegd tot een mooi doorlopend geheel van , zoals zij het zelf noemt: mijn verzameltuin. (vanwege de variëteit aan planten.)

We verzamelen bij de poort van het adres. Daar kunt u de bijdrage contact betalen aan Lies van Bladel. Daarna worden we ontvangen met een welkomstwoord. Er is ook koffie/thee. Graag op tijd. We gaan om 19:00 uur naar binnen.

Excursie met eigen vervoer. Adres van de tuin is Bosscheweg 78,Drunen.

Kosten voor Groei & Bloei leden € 3,50,--  , niet leden betalen € 4,--

Deze excursie wordt georganiseerd door Lies van Bladel. Je kunt je inschrijven per mail naar lies.van.bladel@outlook.com of bellen naar . 06 12328616 .