Workshop Fleurige Bollenmand – lasagne planten op zaterdag 26 oktober 2024

Tuinieren is vooruit zien, zoals in de herfst bloemenbollen planten die in het voorjaar gaan bloeien. Een heel mooie methode is het lasagne planten; bloembollen planten in diverse lagen boven elkaar in de volle grond en in een bollenmand.

Op zaterdagmorgen 26 oktober wordt van 10.00 uur tot 12.00 uur weer een workshop lasagne planten in een fleurige bollenmand gegeven. Groei & Bloei De Langstraat zorgt voor de mand, de diverse soorten bollen, viooltjes en de benodigde potgrond waarin het geplant wordt. We starten met uitleg tijdens koffie/thee met lekkers.

De kosten voor deze workshop zijn voor leden van Groei & Bloei:  € 40,00; incl. royale mand (32 cm hoog, doorsnede 42 cm), diverse soorten bloembollen, violen, potgrond, koffie/thee met lekkers en voor niet-leden zijn de kosten € 45,00.  Heb je zelf een mand of pot van bovengenoemde maat die je wil gebruiken, dan geldt een prijs voor leden € 25,00 en voor niet-leden € 30,00. Geef a.u.b. wel direct aan bij je aanmelding of je zelf een mand of pot meebrengt.

De workshop wordt gegeven door Jeannette van Helvoort op locatie bij De Dijkgaerd Ad Vos, Zuidhollandsedijk 1,  5171 TK Kaatsheuvel.

Aanmelden uiterlijk voor 15 september per mail naar Jeannette van Helvoort;  jvhelvoort50@gmail.com

De betaling is pas nadat de workshop doorgaat en je bericht krijgt om de kosten over te maken.