KERSTWORKSHOP DONDERDAG 12 DECEMBER

De koude maanden komen er weer aan en we gaan langzaam aan ons huis weer sfeervol aankleden. Wij willen jullie daarbij een handje helpen en daarom organiseert Groei en Bloei de Langstraat een kerstworkshop op donderdag 12 december. We hebben een mooie ondergrond gekocht welke we in de kerstsfeer gaan aankleden. De foto geeft een indicatie van wat we gaan doen. De ondergrond is 78 cm hoog en 35 cm breed. Het houten bakje staat op een verhoogde pin.

De workshop wordt gehouden in Buurtcentrum Bloemenoord, Bloemenoordplein 3 te Waalwijk. De avond begint om 20.00 uur, zaal gaat om 19.45 open. De kosten bedragen €30,00 voor leden en € 32,50 voor niet leden.

Heeft u zin in een gezellig avondje uit waar u heerlijk met groen aan de slag kunt, meld u zich dan nu aan via email adres: ymzwinkels(at)gmail.com