Lente/Paasworkshop 27 maart

De natuur ontwaakt en de diverse planten in de tuin komen langzaam uit de grond. De lente is in aantocht! Om de lente in huis te halen bieden wij u een workshop aan waarbij u een mooi lente/paas stuk kan gaan maken. Onder leiding van Yvonne Zwinkels maakt u stap voor stap een eigen werkstuk.

De workshop wordt georganiseerd op dinsdag 27 maart in het Buurtcentrum Bloemenoord, Bloemenoordplein 3 te Waalwijk.

De avond begint om 20.00 uur, de zaal is open vanaf 19.45 uur. De kosten bedragen € 22,50 voor leden en € 25,00 voor niet leden.

De workshop is voor iedereen toegankelijk dus neem uw familie, vriendin of collega mee! Voor verdere informatie of opgave kunt u terecht bij Yvonne Zwinkels, email-adres ymzwinkels(at)gmail.com of telefonisch 0416-695140.