Over ons

Wij noemen onszelf dé thuisbasis voor mensen met groene vingers uit de Brabantse Langstraat  met de daaraan grenzende dorpen in het Land van Heusden en Altena en heel veel buitengebied. Dat noemen wij 'ons' gebied binnen de rode lijn op de kaart. Een groot en mooi aaneengesloten gebied met zo'n 150.000 inwoners en bijna 40.000 tuinen in mooi Midden-Brabant, waarin vanwege microklimaat, grondsoort en vocht voor tuinliefhebbers flinke verschillen zijn. Dat alles maakt onze mooie hobby nog uitdagender…..

En van al die tuinen in ons gebied zijn ruim 230 eigenaren enthousiast lid bij onze vereniging, hoor jij daar al bij ???

Deze website is een manier om kennis te maken en contact te houden met onze enthousiaste afdeling, waarbinnen het bruist van de activiteiten. Zo is er 6 keer per jaar een interessante lezing over alles wat met groen en tuinen te maken heeft. Deze lezingen zijn voor leden van Groei & Bloei gratis bij te wonen, maar ook als geen lid bent van Groei & Bloei ben je van harte welkom tegen een kleine vergoeding. In de zomermaanden worden er excursies georganiseerd naar mooie tuinen of interessante kwekerij in de buurt en soms wat verder weg. En natuurlijk zijn er in voor- en najaar de bloemschikcursussen, geschikt voor beginners tot vergevorderden.

Volg Groei & Bloei De Langstraat ook via facebook en instagram