Vrijdagavond 26 juli 2019 Fuchsiatuin fam. Leenhouts, Dussen

Fuchsia’s, bellenplant, allebei namen voor die uitbundige bloeiers in alle mogelijke roze, rode, witte en paarse tinten. En hoe meer aandacht je Fuchsia krijgt, des te groter is de beloning met uitbundige bloei. Deze avond zijn we te gast in de tuin van groot Fuchsialiefhebber Dhr. Leenhouts in Dussen. Je kunt hier genieten van de bloemenpracht van de bellenplant.

Met eigen vervoer naar Dussen. Carpoolen kan in overleg, neem daarvoor even contact op met  de excursiecommissie.

Aanvang 19.00 uur

Kosten voor Groei & Bloei leden € 2,50, niet leden betalen € 3,50 , inclusief ontvangst met koffie/thee.

Je kunt online inschrijven via het formulier op de website of per telefoon bij Lorna Dunn 0416-652035 of Joke Vos 0416-272936. Mailen kan ook naar excursies(at)hotmail.com .