Zaterdagochtend 13 juli 2019 De Kersenhof, Raamsdonk

Kersen zijn toch echt het fruit van de zomer. Bij ons bezoek aan kersenkwekerij De Kersenhof in Raamsdonk van de fam. Verschure leer je meer over de verschillende soorten kersen en hoe ze smaken. We worden ontvangen met een kopje koffie/thee en een lekker kersentaartje. Daarna volgt een leuke presentatie over de kersenkwekerij en tot slot kun je met het treintje mee een rondrit maken over het terrein. Met een goedgevulde puntzak kersen kun je thuis nog langer genieten van het lekkere donkerrode lekkers.

Met eigen vervoer naar De Kersenhof in Raamsdonk. Carpoolen kan in overleg, neem daarvoor even contact op met  de excursiecommissie.

Aanvang 10.00 uur

Kosten voor Groei & Bloei leden € 9,50, niet leden betalen € 10,50--, inclusief ontvangst met koffie/thee en kersentaart.

Je kunt online inschrijven via het formulier op de website of per mail naar excursies(at)hotmail.com.