Dinsdagavond 2 juli 2019 Tuin Corry Weterings en Tineke Wubben, Dorst

Prachtig gelegen tegen de bosrand van de Boswachterij Dorst ligt de tuin van Corry Weterings en Tineke Wubben. De tuin is in 2005 aangelegd als een fraaie Engelse landschapstuin met bijzondere bomen en heesters en royale plantenborders. Door de ligging tegen het bosgebied is de tuin in zomer vooral groen, passend bij de mooie natuur. Dicht bij huis ligt een mooie vijver en een fraai prieel. De tuin is ca. 4500 m2 groot. Bij ontvangst zal Corry een en ander vertellen over het ontstaan van de tuin en wat er allemaal te zien is. Na afloop is er nog een kopje koffie of thee voor de bezoekers.

Met eigen vervoer naar Dorst. Carpoolen kan in overleg, neem daarvoor even contact op met  de excursiecommissie.

Aanvang 19.30 uur tot ca. 21.00 uur.

Kosten voor Groei & Bloei leden € 2,50, niet leden betalen € 3,50

Je kunt online inschrijven via het formulier op de website of per mail naar excursies(at)hotmail.com